Escola Teresiana

Serveis

El menjador és una part més del projecte educatiu del nostre centre. Aporta salut, fomenta criteris de consum, l’aprenentatge d’habilitats socials i és una realitat socialitzadora. Comptem amb cuina pròpia.

Dirigit a les famílies de la Llar d’infants, Educació Infantil i Educació Primària que necessiten que el seus fills i filles estiguin atesos al centre abans i després de l’horari lectiu. Durant aquests temps estan atesos per monitors especialitzat i realitzen diferents activitats.

Es realitzen tasques d’avaluació, atenció i seguiment psicològic de l’alumnat, assessorament psicoeducatiu al professorat i les famílies i orientació i assessorament vocacional i professional.

El nostre alumnat des de la Llar d’infants fins a segons de l’ESO porta uniforme. Disposem d’una botiga virtual on es poden adquirir totes les peces de roba necessàries.

TENDA (link https://tienda.austral.es/teresianas-tarragona/index.php)

Les famílies que ho desitgen poden comprar els llibres al mateix centre.

El servei de secretaria de l’escola realitza tasques relacionades amb la preinscripció, matriculació i aspectes acadèmics.

El servei d’administració realitza tasques relacionades amb el funcionament i gestió econòmica del centre.