Escuela Teresiana

Finalitat Tècnica:

Última connexió de l’usuari per a navegar per les webs del lloc i utilitzar les seves diferents opcions o serveis. Mai s’utilitzaran per a recopilar informació amb l’objectiu de mostrar-li publicitat personalitzada.

Un identificador d’usuari per sessió, la data i hora de l’última connexió de l’usuari i els paràmetres necessaris per a navegar entre la web d’empreses i la de particulars.

Finalitat Anàlisi:

Serveixen per a analitzar els hàbits de navegació dels usuaris, amb l’objectiu d’optimitzar les funcionalitats i el manteniment tècnic i operatiu de les webs del lloc i garantir el millor servei possible. Mai s’utilitzaran per a mostrar anuncis personalitzats, ni per a recordar les preferències de l’usuari més enllà de la sessió.

Perfil tecnològic del dispositiu, origen de l’accés a la web, activitat de navegació i termes de cerca utilitzats.

Finalitat Tècnica:

Finalitat Anàlisi:

CONSENTIMENT

En FUNDACIÓ ESCOLA TERESIANA, mai guardem les dades personals dels nostres usuaris, a excepció de l’adreça IP d’acord amb el descrit anteriorment, tret que vulgui registrar-se de manera voluntària amb la finalitat de contractar els serveis que posem a la seva disposició o de rebre informació sobre continguts del seu interès.

Notes addicionals

Política actualitzada a maig de 2018